CUBEicon/36/flexible

Informācija par klientu apkalpošanu

Līdz ar valstī izsludināto ārkārtējo situāciju un rūpējoties par savu klientu un darbinieku veselību, arī UniCredit Leasing līdz 9.jūnijam pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē, lai palēninātu Covid-19 izplatību. Taču mēs turpinām darbu un mūsu klientiem esam pieejami attālināti.

Lai uzzinātu vairāk par klientu apkalpošanu ārkārtējās situācijas laikā, lūdzam skatīt jautājumus un atbildes zemāk.

  • 1 . Kā tiek veikta UniCredit Leasing klientu apkalpošana?

    Klientu apkalpošanu veicam attālināti un jautājumu gadījumā aicinām: 

    • Sazināties ar savu tiešo projektu vadītāju, zvanot vai rakstot uz norādīto kontaktinformāciju šeit;  
    • Ja nezināt, kurš ir tiešais projektu vadītājs, aicinām zvanīt uz mūsu biroja centrālo tālr.: 67 502 200
    • Rakstīt uz info@unicredit.lv 
  • 2 . Kā ir iespējams sazināties ar UniCredit Leasing?
    • Telefoniski vai rakstot e-pastā savam tiešajam projektu vadītājam, kontaktus skatīt šeit;
    • Ja nezināt, kurš ir tiešais projektu vadītājs, aicinām zvanīt uz mūsu biroja centrālo tālr.: 67 502 200
    • Rakstot info@unicredit.lv .
  • 3 . Kā rīkoties, ja nepieciešams nodot parakstītus dokumentus papīra formātā?
    • Aicinām tos sūtīt pa pastu, adresējot: SIA UniCredit Leasing, Mūkusalas iela 41, Rīga, LV1004;
    • Aicinām tos atstāt pastkastītē, kas atrodas 6.stāvā pie mūsu biroja ieejas durvīm, Rīgā, Mūkusalas ielā 41
    • Gadījumā, ja nepieciešams iesniegt tos personīgi, aicinām zvanīt 67 502 200 - vienosimies par to saņemšanas laiku. 
  • 4 . Vai ārtkārtējās situācijas laikā iespējams saņemt jaunu līzinga finansējumu?

    Jā, arī ārkārtējās situācijas laikā iespējams saņemt jaunu līzinga finansējumu noskatītā transportlīdzekļa, tehnikas vai iekārtas iegādei. Lai to izdarītu, aicinām aizpildīt līzinga pieteikumu un nosūtīt to izskatīšanai savam tiešajam projektu vadītājam vai uz info@unicredit.lv. 

  • 5 . Ko darīt, ja Covid-19 dēļ nevaru apmaksāt ikmēneša rēķinu/-s?

    Domājot par īslaicīgās finanšu grūtībās nokļuvušajiem klientiem, UniCredit Leasing piedāvā kredītbrīvdienas jeb iespēju uz noteiktu termiņu atcelt pamatsummas maksājumu, kamēr procentu maksājumi joprojām būs jāveic. Kredītbrīvdienu laikā atceltie pamatsummas maksājumi tiks sadalīti uz līgumā noteiktā līzinga perioda atlikušajiem mēnešiem. Komisijas maksa par līguma grozījumiem šajā gadījumā tiks piemērota samazinātā apmērā. 

    Kredītbrīvdienas piemērotas šādos gadījumos: 

    • darba zaudēšana; 

    • ienākumu samazināšanās; 

    • uzņēmuma slēgšana vai īslaicīga darbības pārtraukšana. 

    Kas jādara, lai saņemtu kredītbrīvdienas?

    Jāraksta iesniegums brīvā formā, aprakstot radušos situāciju un norādot vēlamo pamatsummas maksājumu atlikšanas termiņu. Iesniegums jāparaksta ar e-parakstu vai Smart-ID, bet, ja nav tādas iespējas, tas var tikt nosūtīts arī elektroniski no tās e-pasta adreses, uz kuru tiek saņemti ikmēneša rēķini. Iesniegums jānosūta uz info@unicredit.lv

    Pēc iesnieguma saņemšanas, UniCredit Leasing izvērtēs katra klienta situāciju individuāli un informēs par pieņemto lēmumu. Ja kredītbrīvdienas tiks apstiprinātas, klientam būs jāparaksta Līguma grozījumi. Lai to izdarītu elektroniski, aicinām savus klientus jau laicīgi noformēt kādu no šiem elektroniskā paraksta veidiem - E-parakstu vai Smart-ID kvalificētu elektronisko parakstu. 

    Mēs lūdzam klientus būs saprotošiem, ja atbilde un saziņa prasīs vairāk laika - mēs šobrīd saņemam vairāk pieprasījumu par kredītbrīvdienām kā ikdienā.