CUBEicon/36/flexible

Informācija par klientu apkalpošanu

Rūpējoties par savu darbinieku un klientu veselību, šobrīd klientu apkalpošanu klātienē veicam tikai pēc iepriekšēja pieraksta.

Pirms pieteikšanās aicinām noskaidrot, vai un kā dokumentu parakstīšanu var veikt attālināti, izmantojot Smart-ID, neizejot no mājas. 

Pieteikt apmeklējumu iespējams, zvanot darba laikā  09:00 - 18:00 no pirmdienas līdz ceturtdienai un piektdienās no 09:00 - 17:00: 

  • Savam tiešajam projektu vadītājam, skat. kontaktinformāciju šeit;  
  • uz mūsu biroja centrālo tālruni 67 502 200, ja esat jauns klients vai nezināt savu tiešo projektu vadītāju.

Lai uzzinātu vairāk par klientu apkalpošanu, lūdzam skatīt jautājumus un atbildes zemāk.

  • 1 . Kā tiek veikta UniCredit Leasing klientu apkalpošana?

    Klientu apkalpošanu klātienē veicam tikai pēc iepriekšēja pieraksta vai attālināti. Jautājumu gadījumā aicinām: 

    • Sazināties ar savu tiešo projektu vadītāju, zvanot vai rakstot uz norādīto kontaktinformāciju šeit;  
    • Ja nezināt, kurš ir tiešais projektu vadītājs, aicinām zvanīt uz mūsu biroja centrālo tālr.: 67 502 200
    • Rakstīt uz info@unicredit.lv 
  • 2 . Kādi drošības pasākumi tiek ievēroti, veicot klientu apkalpošanu?

    UniCredit Leasing turpina ievērot visas drošības prasības, lai klientu apkalpošana būtu droša kā klientiem, tā darbiniekiem. 

    • Lai organizētu klientu plūsmu, klientu apkalpošana klātienē tiek veikta tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Aicinām klientus būt atbildīgiem un atcelt klātienes tikšanos sliktas pašsajūtas gadījumā. 
    • Kā klientus, tā savus darbiniekus tikšanās laikā aicinām ievērot divu metru distanci. Gadījumos, kad tas nav iespējams, bezmaksas nodrošinām vienreizlietojamās sejas maskas.
    • Klientu un darbinieku drošībai ir uzstādīts automatizētais roku dezinfekcijas stends.
    • Pēc katram klienta apmeklējuma veicam telpu vēdināšanu un dezinficējam galdu virsmas.  

     

  • 3 . Kā rīkoties, ja nepieciešams nodot parakstītus dokumentus papīra formātā?
    • Aicinām tos sūtīt pa pastu, adresējot: SIA UniCredit Leasing, Mūkusalas iela 41, Rīga, LV1004;
    • Aicinām tos atstāt pastkastītē, kas atrodas 6.stāvā pie mūsu biroja ieejas durvīm, Rīgā, Mūkusalas ielā 41
    • Gadījumā, ja nepieciešams iesniegt tos personīgi, aicinām zvanīt 67 502 200 - vienosimies par to saņemšanas laiku. 
  • 4 . Ko darīt, ja Covid-19 dēļ nevaru apmaksāt ikmēneša rēķinu/-s?

    Domājot par īslaicīgās finanšu grūtībās nokļuvušajiem klientiem, UniCredit Leasing piedāvā kredītbrīvdienas jeb iespēju uz noteiktu termiņu atcelt pamatsummas maksājumu, kamēr procentu maksājumi joprojām būs jāveic. Kredītbrīvdienu laikā atceltie pamatsummas maksājumi tiks sadalīti uz līgumā noteiktā līzinga perioda atlikušajiem mēnešiem. Komisijas maksa par līguma grozījumiem šajā gadījumā tiks piemērota samazinātā apmērā. 

    Kredītbrīvdienas piemērotas šādos gadījumos: 

    • darba zaudēšana; 

    • ienākumu samazināšanās; 

    • uzņēmuma slēgšana vai īslaicīga darbības pārtraukšana. 

    Kas jādara, lai saņemtu kredītbrīvdienas?

    Jāraksta iesniegums brīvā formā, aprakstot radušos situāciju un norādot vēlamo pamatsummas maksājumu atlikšanas termiņu. Iesniegums jāparaksta ar e-parakstu vai Smart-ID, bet, ja nav tādas iespējas, tas var tikt nosūtīts arī elektroniski no tās e-pasta adreses, uz kuru tiek saņemti ikmēneša rēķini. Iesniegums jānosūta uz info@unicredit.lv

    Pēc iesnieguma saņemšanas, UniCredit Leasing izvērtēs katra klienta situāciju individuāli un informēs par pieņemto lēmumu. Ja kredītbrīvdienas tiks apstiprinātas, klientam būs jāparaksta Līguma grozījumi. Lai to izdarītu elektroniski, aicinām savus klientus jau laicīgi noformēt kādu no šiem elektroniskā paraksta veidiem - E-parakstu vai Smart-ID kvalificētu elektronisko parakstu.